Your browser does not support script

 

SYSTEM NAGRYWANIA ROZMÓW ELNIX IP-REC

 

 

System nagrywania treści rozmów telefonicznych to urządzenie, które pozwala na usprawnienie działania oraz poprawę efektów ekonomicznych działalności firmy.

Rejestracja rozmów telefonicznych umożliwia:

  • zwiększenie bezpieczeństwa interesów firmy poprzez stałe dokumentowanie treści rozmów
  • w przypadku wątpliwości pozwala na ponowne odsłuchanie treści rozmowy
  • eliminuje konieczność ponownej rozmowy z klientem a tym samym wpływa na wysokość rachunków telefonicznych
  • bardziej efektywną obsługę klienta, mniejszą ilość kosztochłonnych nieporozumień i pomyłek
  • wykorzystanie nagrań przeprowadzonych rozmów jako materiału szkoleniowego dla pracowników


Firma Elektronix produkuje obecnie 2 rodzaje systemów przystosowanych do nagrywania rozmów z linii telefonicznych PSTN, VoIP, ISDN, GSM oraz na liniach ISDN PRA (30B+D)

Pozwalają one na nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących z linii PSTN, VoIP, ISDN-PRA jak i bramek GSM.

Systemy nagrywania rozmów IP - REC przystosowane są do każdego rodzaju central telefonicznych, nie posiadających funkcji nagrywania rozmów.

Pragniemy zwrócić uwagę, że firma ELEKTRONIX produkuje także centrale IP PBX (w wersji Mx i Sx), które w standardzie (bez żadnych dopłat) posiadają funkcję nagrywania treści rozmów telefonicznych.

 

Posiadamy w swojej ofercie dwa rodzaje systemów IP-REC:

- obsługujący linie PSTN
- obsługujące linie cyfrowe ISDN w tym trakt PRA (30B+D)

W systemach Call Center możemy jednocześnie nagrywać 4 trakty PRA - 4 x (30B+D).

Rejestrator IP-REC to urządzenie pozwalające w podstawowej wersji na nagrywanie rozmów z analogowych linii telefonicznych i bramek GSM. Współpracuje z dowolną analogową centralą telefoniczną lub pojedynczym aparatem telefonicznym (wpięte między gniazdo linii telefonicznej a aparat telefoniczny). Jest wyposażone w czytnik kart Compact Flash, służący do nagrywania treści rozmów. Standardowa pojemność CF 4GB pozwala na zachowanie treści rozmów telefonicznych z długiego okresu (nawet do dwóch miesięcy w małej firmie). Pojemność CF może być opcjonalnie zwiększona. Urządzenie posiada identyfikację numerów przychodzących CLIP.

 

W systemie nagrań opartym na bazie MySQL nie jest wymagana duża pojemność pamięci CF. Nagrania są automatycznie przenoszone z CF do bazy danych. Dostęp do nagrań na karcie pamięci jest możliwy również poprzez wbudowany serwer FTP.
Każda podłączona linia telefoniczna może mieć zdefiniowane konta SMTP i uruchomioną pocztę głosową Voicemaile. Jest to funkcja niespotykana w innych tego typu urządzeniach.

Również nowością jest zastosowanie wielokanałowej bramki VoIP (telefonia internetowa). Jest to pierwsze urządzenie rejestrujące wykorzystujące technologię VoIP (Voice Over IP). Posiada wbudowaną 8 lub 20-sto kanałową bramkę VoIP (w zależności od wersji) obsługującą protokół SIP. Pozwala ona na zdefiniowanie do 20 numerów telefonii internetowej różnych operatorów. Rozmowy z linii VoIP również są rejestrowane.

Rejestrator nagrywania treści rozmów telefonicznych IP-REC może służyć do:

  • rejestracji rozmów telefonicznych,
  • monitoringu prowadzonych rozmów,
  • kontroli pracowników,
  • poprawienia efektywności pracy,
  • przypomnienia przeprowadzonej rozmowy, jej przebiegu i treści, co pozwala na uniknięcie pomyłek,
  • zapewnienia dokumentacji przebiegu zgłoszenia telefonicznego,
  • podwyższenie stopnia bezpieczeństwa prawnego firmy,
  • wspomagania prac służb ratowniczych i patrolowych.

Rodzaj portów wejściowych:

  • linie analogowe,
  • linie cyfrowe ISDN 2B+D (po konwersji na sygnał analogowy),
  • wykorzystanie bramki GSM.
  • ukryte mikrofony
  • radiowęzły

 

Urządzenie IP-REC PSTN .jest dostępne w konfiguracji od 2 linii do 24 w jednej obudowie. Istnieje możliwość sieciowania urządzeń w sieciach lokalnych, co pozwala na ich rozbudowę i możliwość jednoczesnego nagrywania rozmów nawet z 244 linii.

Druga grupa IP-REC PRA ISDN
Bardziej zaawansowane są już urządzenie IP-REC współpracujące z liniami ISDN - (30B+D)i instalowane między dowolną centrala telefoniczna a linią PRA dowolnego operatora telekomunikacyjnego jak Netia, czy Orange.
System IP-REC PRA jest bardzo prosty w instalacji, posiada dwa złącza PRA - jedno wejściowe do operatora a drugie wyjściowe do podłączenia linii PRA w dowolniej centralki telefonicznej. Zastosowanie standardu dysku SATA umożliwia podłączenie dysku twardego o pojemności nawet 2 TB, co daje ogromne pojemności do przechowywania nagrań.
  Więcej informacji chętnie prześlemy Państwu mailem .
 
     
monitoring pozycji    

| Mapa Strony | www.elektronix.pl | email: handlowy@elektronix.pl | email: biuro@elektronix.pl | tel. 226-363-674, 226-363-675 | 01-214 Warszawa, ul. Laskowa 4 |

Free counters!